Info

Contact: iliridakrasniqi@hotmail.com

fest1Friday night

Så kom dagen. Dagen hvor Q og K måtte forlade mig. Det har været en fantastisk uge med aalborgpigerne. Billedet her er fra i fredags, hvor gamle Aalborgpiger, som tilfældigvis alle var i KBH samledes i min lejlighed til hygge inden en bytur. Weekenden har været hård ved mig. Indhentede dog en masse søvn i nat, da jeg valgte at blive hjemme fremfor endnu en bytur. I morgen skal jeg til et lille photoshoot. Et upcomng brand, som I kommer til at se meget mere til i fremtiden. Nu vil jeg slappe af, evt. gå ned og købe den syge chokolade fra Lidl og nyde den sidste frie weekend inden studiestart. 3. semester kalder tirsdag!

Comments

No comments yet.

Leave a Reply

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS