Info

Contact: iliridakrasniqi@hotmail.com


Filmed by: Rez/Me, Edited by: Me 
Her er min første outfit video. Har samlet nogle outfits fra mit ophold i Makarska. Hvad synes I? Er outfit video’er noget I vil se mere af i fremtiden??
Som I kan se, er videoen lagt op på youtube. (Desværre er kvaliteten blevet meget dårligere). Fandt ud af, at jeg har en gammel bruger TheMentholatum… haha. Kan huske, jeg valgte dette navn, fordi jeg altid brugte mentholatum på mine læber. Meeen nu vil jeg gerne skifte mit brugernavn. Nogle af jer der ved, om dette er muligt? Synes ikke jeg kan finde nogle henvisninger under indstillinger.

Comments

5 Comments

Post a comment
  1. July 13, 2014

    Totalt fedt!! (Hvorfor er der ikke flere modebloggere der gør det??)

    • iliridak #
      July 13, 2014

      Tak Gitte 🙂 Flere er på vej!!

  2. July 15, 2014

    Hvilken sang er det i videoen?

    • iliridak #
      July 15, 2014

      Christopher Martin – na na na 🙂

      – ilirida

Trackbacks & Pingbacks

  1. Outfit video: Dubrovnik & Ulqin | Ilirida Krasniqi

Leave a Reply

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS