Info

Contact: iliridakrasniqi@hotmail.com

DSC02097DSC02083DSC02090 copyDSC02106    DSC02102  Pictures from yesterday. Top: HERE, shirts: here, boots: here
Hvor har jeg savnet at tage billeder med Rez. Vi fandt en syg location i nærheden af min lejlighed. Der stod godt nok ‘adgang forbudt’, men det er bare sjovere at trodse reglerne engang i mellem. Desuden er det sundt med lidt adrenalin i kroppen. 😉 Anyway.. Jeg er helt vild med min nye skjorte fra Object Fashion. Den kan bruges på så mange forskellige måder, her på den rå/casual måde. Jeg har desuden modtaget andre lækre items fra Object Fashion, som jeg vil vise frem i et selvstændigt indlæg.

Comments

3 Comments

Post a comment
  1. Molly #
    September 10, 2014

    du ser flott ut!

    http://life15juicy.wordpress.com

    • iliridak #
      September 10, 2014

      Mange tak 🙂

      Ilirida

  2. Qendresa #
    September 11, 2014

    Lækre billeder 😉

Leave a Reply

Basic HTML is allowed. Your email address will not be published.

Subscribe to this comment feed via RSS